søndag 3. august 2008

Noa Noa og klut til kjøkkenet



Jeg har også heklet Bente B sitt Noa Noa skjerf. Det var lett å hekle selv for en som ikke kan å hekle. Jeg ser at jeg har brukt litt tykt garn, for mitt ble større enn de andre jeg har sett. Jeg har brukt to nøster Mandarin Classic.
Fotografen er min sønn på 8, og bildet er vel deretter. ;o)
Blomstene skal få perler også, når jeg finner dem i en eske ett eller annet sted etter flyttingen.

Jeg har også strikket min første oppvaskklut til kjøkkenet, slike blir det flere av for den ble veldig god. Den er også strikket i Mandarin Classic.

4 kommentarer:

Fjellrosa sa...

Masse flott her inne!!!!! Ha en fin uke!

LiseH sa...

Flott klut og stilig skjerf :)!

Anonym sa...

Skjerfet ble jo flott det! Det greie med den oppskriften er at det blir fint i mange slags garn og tykkelser.

Fin klut ble det også, mye hyggeligere å bruke slike enn vanlige kjøpekluter.

Anonym sa...

Fin klut, lekkert skjerf, og flink fotograf :o)