tirsdag 5. august 2008

OL strikking!



Jeg måtte selvsagt bli med når Fjellrosa inviterte til OL strikking på Hobboboden. Jeg som ikke ser på sport! He he, jeg kan jo alltids begynne. Men hysj, ikke si det til mannen min. ;o)

Var og kjøpte garn i dag, og har tenkt å strikke Rowan sin Rannoch kjole. Jeg skulle jo bestille meg garn, men jeg har ikke fått ut fingeren så da ble det erstatningsgarn. Kjøpte Alpakka, og det kan like godt ende med at jeg må rekke opp hele greia. Har strikket prøvelapper i dag, så får jeg bare se hvordan det blir. Den største utfordringen for min del, det er at oppskriften er på engelsk. Mannen min mener jeg bare har godt av det, men når han skulle hjelpe meg å tyde noe var det visst ikke slik engelsk jeg burde øve på. He he, jeg er ikke enig da, for det er jo bare flere og flere oppskrifter som dukker opp på engelsk som er kjempefine!

Ønsk meg lykke til! Tror jeg trenger det om jeg skal klare denne kjolen på tre uker, jeg som snart skal begynne i ny jobb og alt. ;o)

4 kommentarer:

Unknown sa...

Den kommer til og bli lekker og dette går glatt skal du se..
Gleder meg til ol er over og jeg kan se den ferdig :-)

Anonym sa...

Lykket til.. heier for harde livet på deg jeg.. den kjolen er jo bare lekker, blir sikkert ferdig , spesielt siden du ikke ser på sport. hihi,

Anonym sa...

Oi...nå fikk jeg veldig veldig lyst til å kaste meg på.....har noe silke tweed liggende som kanskje kan brukes hmm----

Anonym sa...

Lykke til med OL strikkinga di.
God helg klem på veg til deg fra meg :)