søndag 28. mars 2010

Litt ny scrapping

Jeg har scrappet litt i det siste, både i en konkurranse på Casakreativ og på et scrappetreff jeg var på for noen uker siden her i Ålesund.
Her er en LO av Helene, som jeg scrappet til CasaKreativ på scrappetreffet. Oppgaven var hjemmelaget blomster, Vintage stil, masse blomster, bling, perler og blonder. Vet ikke om jeg hadde med så masse, men den ble iallefall godkjent. ;o)



Her er en liten eske jeg lagde på scrappetreffet, oppgaven var vel tre knapper og to blomster, blonde og tag.

Et par enkle kort som jeg lagde på treffet


En oppgave til CasaKreative, der vi skulle scrappe oss selv, ha med fargen rød og godtepapir. Sleit med denne, helt til jeg satt og såg på frustrerte fruer. He he...


Enda en til CasaKreative, oppgaven var blant annet stempel på mønsterarket, minst fem forskjellige blomster, og bruk av overlays.


En LO scrappet for Scraphaugen. Alt jeg har brukt her er fra en pakke jeg fikk tilsendt fra Scraphaugen.

2 kommentarer:

Merethe sa...

Her var det utrolig mye flott. Liker stilen din.

anne marie sa...

Utrolig nydelig,alt sammen♥