onsdag 24. november 2010

La pinnene klirre....

Strikke pinnene altså. Plutselig dukket strikkelysten opp igjen, og det var jammen på tide! Jeg har ikke begynt på noe nytt strikkeprosjekt siden august, og det må være ny rekord!
Endelig ble jakken og luen til den lille tantejenta i Sverige endelig ferdig, en måned på etterskudd....
Håper den er vel framme nå, og at ikke lille Signe er blitt for stor for den allerede! ♥

Slik ble den:

 Et lite kort har jeg også laget, til den lille prinsessa!


I tilegg strikker jeg på et lite sett til lille prinsen som ble født for akkurat en uke siden. Har en del igjen på det og det blir strikket på pinne nummer to så det går ikke akkurat fort! Men den blir nok ferdig den også. ♥
Til fadderbarnet mitt Linnea, har jeg holdt på med en Gråtassgenser. Den er igrunnen ferdig, bare det værste igjen, og det er broderiet foran. Håper å få levert den i løpet av uka, det er jammen behov for den i barnehagen nå når det er så kaldt!
Noen nye prosjekter har jeg også funnet meg, som disse Bella Mittens
Jeg vil også strikke meg dette settet fra Picles
Ha en fortsatt fin uke, også minner jeg om konkurransen min som det står om et par innlegg lengre ned på siden. Der du kan vinne en kjole! ♥