fredag 24. desember 2010

God Jul! ♥

Da er det julaften og julefreden har senket seg! ♥

Her er noen stemningsbilder fra pyningen i går

Har scrappet noen LOer med julebildene fra i fjor. Da feiret vi julen hos mamma, i år feirer vi i eget hus for  første gang! ♥    

                                                                                                                              


                                                                                                                                                                                                                                                            
Slik ble kjolen som var premien i min blogg konkurranse, skal snart fortelle hva navnet jeg valgte blir også. Håper du ble fornøyd Jeanette!



5 kommentarer:

Jeanette sa...

Tusen takk for den fine kjolen, Linda! Helt nydelig var den:) Jeg skal vise den frem på bloggen min neste gang jeg skriver innlegg.

Riktig god jul, kos dere masse i dagene som kommer! :)

Anonym sa...

Heisann. Innom med ein liten jule-og nyttårsklem :)

Linda S sa...

Fine LO'er og nydelig kjole :)

Susan sa...

Så koselig! =)

Kjolen er helt nydelig!

garnguru sa...

Hei:) Kjempe fine kjoler du lager:)
Koselig blogg du har:) Ta gjerne en tur innom meg...Legger deg til som følger i samme slengen jeg:)

Hilsen Garnguru:)