søndag 17. juli 2011

Florida

Jeg får ganske ofte spørsmål om Florida om dagen. Om overnatting, steder å dra til, shopping, parker, leiebiler og praktiske opplysninger. Denne turen var min sjuende, og en får jo litt erfaringer etterhvert. Tenkte å dele litt tips og erfaringer med dere på bloggen min. Men det må bli over flere innlegg tror jeg, og hvor skal en begynne. Det er jo så mye å fortelle! ;o)

Vi har et hus vi leier ut i Orlando, det er kjempefint! Må vise dere huset mitt også en dag, må bare sortere litt bilder først!

Her er bassenget vårt, skulle gjerne tatt det med meg hjem! ;o)

2 kommentarer:

Filippa sa...

Dette ser strålende ut Linda, gleder meg til å se fortsettelsen.Vi har snakket om å reise over. Det blir spennende å lese om dine erfaringer og tips til hva som er fint å oppleve og gjøre.

Tove sa...

Oj, oj, oj, gler meg til fortsettelsen!!! Eg har allereie byrja å smørje husbonden (for sånn ca to år sidan, he, he...), så her skal eg følge med for gode tips og råd!!!