onsdag 14. november 2012

Bloggtreff


I dag er det nytt bloggtreff her i Ålesund, og jeg gleder meg! Denne gangen er det hos en av mine favorittbutikker, Herlighet! Jeg gleder meg også til å treffe igjen mange av de hyggelige damene jeg traff på Ekornes treffet, og til å møte de jeg ikke har møtt før!

Jeg håper å  finne litt stæsj til Helene sitt rom, som endelig begynner å bli ferdig! Det er ferdigmalt og nye lamper og gardiner er kommet på plass. Det er gøy å male når det blir endring med en gang en starter å male. Og det gjør det det jo når en maler på furu!


På søndag fikk jeg endelig tid til å rydde i hagen. Ute stod det fortsatt igjen litt møbler og krukker, det var godt å få det inn. Så slipper jeg å bekymre meg når vinden kommer! Plena vår var full av nøtter fra naboens nøttetre, og i år har jeg husket å plukke de. De gjorde seg i et norgesglass, så kan de få pynte opp på hagebordet som fortsatt står ute.


Det er godt mulig jeg må smake på de også, det er spesiell smak på nøtter en plukker selv. Det er barndomsminner, husker godt jeg gikk i nøtteskogen til mormor og plukka nøtter som vi knuste med stein.......

Ha en fin kveld, det skal jeg! 

Ingen kommentarer: