mandag 10. desember 2012

Advent

Huset her er på ingen måte julepyntet, ikke er det vasket ned, gavene er ikke i boks og julekakene er ikke bakt. Men jeg tenker at det nok blir jul likevel jeg....
Jeg har kjøpt litt ny pynt i det siste, litt av det er julepynt og det gleder jeg meg til å ta fram når det bli jul!

Denne bambien her måtte jeg bare ha, den minnet meg om en som farmor hadde da jeg var lita

Jeg liker godt svibler, de er blitt en skikkelig adventblomst. Enkle og fine! 

Når vi våkna i dag var det kommet litt snø ute, og det har snødd litt i løpet av dagen. Nok til at det ble veldig rent og lyst ute, deilig syntes jeg! Denne kransen kjøpte jeg på Kremmerhuset, gleder meg til å pynte den! 
Denne lille fuglen kjøpte jeg på bloggtreffet på Herlighet, skulle egentlig ha en som kunne sitte på kanten av ei krus eller ei lita skål. Men jeg så ikke før jeg kom hjem at dette var en hengefugl. Den er hvit og ren, like ren som nysnøen ute.....

Jeg fikk slettes ikke gjort alt jeg skulle i dag. Men et av målene mine var vaskerommet, og det er snart i boks. Hjelpe meg som det samler seg opp der nede med store unger i hus! Treninger og bursdager er det stadig vekk, og klærne kan jo ikke brukes flere ganger.He he, utrolig nok ser jeg enden nå altså og det er måneder siden sist!
Sofaen var god i dag, fant fram strikketøy og bare koste meg med opptak på tv. I april kommer det ei lita babyjente, så jeg klarer ikke å la være å strikke rosa!

Også kom jeg på når jeg satt der, at jeg meldte meg på en strikkealong på Casakreativ.... I januar eller noe, kremt..... kanskje jeg blir ferdig? Det er i såfall på tide! Er det noen som kjenner igjen denne?

Nå er det visst blitt natt, jeg har tidligvakt i morgen så det er vel på tide å komme seg i seng! 
Klem fra Linda

Ingen kommentarer: