mandag 10. desember 2012

Da fikk jeg det endelig til!

Jeg er ingen verdensmester når det gjelder data. Og når jeg fikk opp beskjed om jeg hadde brukt opp all plassen min på Picasa nettalbum, ble jeg vel litt frustrert. He he...
Ikke kom jeg meg inn i Picasa nettalbum, og ikke ville jeg kjøpe mer plass. Google + var jeg ikke helt sikker på hva var, men jeg ser jo nå at det gjør alt mye enklere! En slipper å sitte å vente i evigheter på at bildene skal laste seg opp, og en kan redigere bildene der. Maskina mi er moden for utbytting, og det gjør sikkert ikke ting raskere! Men nå håper jeg iallefall at det funker! 
Her kommer litt flere bilder fra Romaturen:

Vakre vakre Petersplassen, jeg skal nok tilbake dit. Og jeg har veldig lyst inn også, men køen var uendelig lang. Og vi var på tur med guide, og da var det ikke tid igjen etterpå. 
Det siste bildet er av meg på toppen av en borg/slott, og på Engler og Demoner løp de vel på en mur mellom denne og Petersplassen. Utsikta var fantastisk iallefall!


I dag har jeg avsapseringsdag, og jeg koser meg. Har mange planer for dagen, og kommer vel ikke til å få gjort halvparten en gang! Men det er dagslys, så jeg skal iallefall få ryddet litt og kanskje får jeg tatt litt bilder også? Ute snør det, og jula kommer stadig nærmere! Nå som jeg får lastet opp bilder, så kommer det nok noen adventbilder fra min kant også. 

Klem fra Linda

Ingen kommentarer: